Szeretettel köszöntelek a Reklám Klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Reklám Klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Reklám Klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Reklám Klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Reklám Klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Reklám Klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Reklám Klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Reklám Klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Reklám és nemi szerepek? Igen ellentmondásos viszony. A reklám egyrészt tükrözi a társadalom képét, így a nemi szerepeket is, másrészt alakítja is azokat. A szerepek megítélését a szexizmus és a feminizmus sem könnyíti meg. Ráadásul a legtöbb reklám is a nemi szerepekre fókuszál. Vajon miért? A válasz egyszerű: sex sells, azaz a szex elad.
Igaz, két évvel ezelőtti cikk, de nagyon tanulságos:
http://corleone.romapage.hu/mozaik/hircentrum/article/109932/3390/
és még egy klasszikus reklám a témában:
|
|
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kapcsolódó hírek:
nem szokványos reklám